Καλοκαιρινές Διακοπές 2019

Σας ενημερώνουμε πως η εταιρεία μας θα είναι κλειστή από τις 12 έως την 31 Αυγούστου, λόγω καλοκαιρινών διακοπών. Παραγγελίες που θα πραγματοποιηθούν το διάστημα αυτό θα διεκπεραιωθούν από τις 2 Σεπ και έπειτα με σειρά προτεραιότητας.

Καλό Καλοκαίρι!

Η εταιρία μας δεν διαθέτει φυσικά καταστήματα δραστηριοποιούμαστε εξολοκλήρου μέσω INTERNET

  + 30. 210 400 7070  + 30. 210 401 4854

 

1. Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;

 

Η εταιρία μας δεν διαθέτει φυσικά καταστήματα δραστηριοποιούμαστε εξολοκλήρου μέσω INTERNET διαθέτουμε ένα εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών για αποστολές και επιστροφές προϊόντων σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας.

 

2. Δέχεστε αντικαταβολές;

 

Αντικαταβολές μεμετρητά δεχόμαστε για αποδείξεις λιανικής, για προϊόντα έως 8kg που αποστέλλονται με Courier και η αξία τους δεν υπερβαίνει τα 499 ευρώ,

Αν επιθυμείτε να πληρώσετε κατά την παράδοση ποσό μεγαλύτερο των 499 ευρώ μπορείτε να παραλάβετε ο είδος και να πληρώσετε με την κάρτα σας σε υποκατάστημα της Courier

Αντικαταβολές δεχόμαστε και για παραλαβές ογκωδών εμπορευμάτων από Αγ. Άννης 43 Βοτανικό.

 

3. Πως μπορώ να παραλάβω το προϊόν μου;

 

Αν το προϊόν είναι ογκώδη και η μεταφορά με Courier είναι ασύμφορη και βρίσκεστε στην Αττική μπορείτε να παραλάβετε από την Αγ. Άννης στον Βοτανικό ο ίδιος, σε άλλη περίπτωση μικρότερα πακέτα έως 8kg αποστέλλονται με Courier.

 

4. Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένο ωράριο παράδοσης;

 

Το ωράριο παράδοσης των συνεργαζόμενων courier είναι από 09:00 το πρωί έως 17:00. Μπορείτε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο 4ωρο εντός του παραπάνω αναφερόμενου ωραρίου και να το σημειώσετε στο πεδίο “Προσθήκη σχολίων για την παραγγελία” στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

 

5. Η περιοχή μου είναι απομακρυσμένη πως θα παραλάβω;

 

Αν βρίσκεστε εκτός Αττικής θα παραλάβετε από την αποθήκη της συνεργαζόμενης μεταφορικής της περιοχής σας , συνήθως δεν απέχει περισσότερο από 15 χιλιόμετρα από εκεί που βρίσκεστε.

 

6. Το προϊόν που έχω διαλέξει είναι ογκώδη και δεν χωράει στο όχημα μου;

 

Μπορούμε να στείλουμε το προϊόν σας στον χώρο σας το κόστος θα εξαρτηθεί  ανάλογα την περίπτωση.

 

7. Θέλω η παραγγελία μου να αποσταλεί με δική μου μεταφορική.

 

Μπορούμε να στείλουμε την παραγγελία σας στο πρακτορείο μεταφορέων που συνεργάζεστε, σε αυτήν την περίπτωση

δεν ευθυνόμαστε για την κατάσταση που θα βρίσκετε το προϊόν κατά την παραλαβή η επικοινωνία με την μεταφορική για την παραλαβή αφορά εσάς.

 

8. Το προϊόν μου δεν έφτασε σε καλή κατάσταση.

 

Μπορείτε να μη το παραλάβετε από την μεταφορική, θα επιστραφεί και θα σας στείλουμε άλλο εφόσον εστάλη με μεταφορική του δικτύου μας το ίδιο και για τις αποστολές Courier.

 

9. Έχω πληρώσει την παραγγελία δεν έχει σταλεί ακόμη και άλλαξα γνώμη πως θα πάρω τα χρήματά μου πίσω;

 

Αν το προϊόν έγινε παραγγελία ειδικά και μόνο για εσάς επικοινωνήστε μαζί μας.

Αν το ποσό που καταθέσατε υπερβαίνει τις δυο χιλιάδες ευρώ και το προϊόν δεν βρίσκετε σε απόθεμα θα επιστραφεί νωρίτερα από τις 30 μέρες όταν βρεθεί αγοραστής και έως και τις 30 μέρες ως τελική προθεσμία που ορίζει ο νόμος και χωρίς να βρεθεί αγοραστής το ποσό θα κατατεθεί στον λογαριασμό από όπου έγινε η κατάθεση.

Σε κάθε άλλη περίπτωση οι επιστροφές χρημάτων γίνονται την ίδια ημέρα και έως και 7 εργάσιμες ανάλογα τη περίπτωση.

Τα τραπεζικά έξοδα θα επιβαρύνουν εσάς και τα ποσά επιστρέφονται πάντα στον λογαριασμό που έγινε η αρχική κατάθεση για λόγους ασφάλειας και ποτέ σε διαφορετικό λογαριασμό ακόμα και αν ανήκει στο ίδιο πρόσωπο.

 

10. Έχω εξοφλήσει την παραγγελία και τα προϊόντα μου βρίσκονται στο πρακτορείο της περιοχής μου και άλλαξα γνώμη.

 

Θα επικοινωνήσετε με την εταιρεία και τα χρήματα σας θα επιστραφούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα και έως και 7 εργάσιμες ανάλογα τη περίπτωση με παρακράτηση τα τραπεζικά έξοδα και το κόστος αποστολής και επιστροφής.

 

11. Η παραγγελία που έκανα ήρθε σωστά αλλά έκανα λάθος δεν ταιριάζουν τα εξαρτήματα δεν είναι συμβατές οι προδιαγραφές με αυτό που θέλω.

 

Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας εξολοκλήρου ή μέρος αυτής έως και 15 μέρες από την ημέρα παραλαβής τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς δεν ευθυνόμαστε για ασυμβατότητες προϊόντων που προστέθηκαν στο καλάθι και απεστάλησαν.

 

12. Η παραγγελία που έκανα ήρθε Λάθος άλλα παρήγγειλα και άλλα στείλατε.

 

Σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία.

 

13. Αγόρασα μια συσκευή και χάλασε τι κάνω;

 

Αν εντάσσεται στην εγγύηση την στέλνετε με δικά σας έξοδα στο εξουσιοδοτημένο service αν δεν γνωρίζετε πιο είναι το εξουσιοδοτημένο service επικοινωνήστε μαζί μας.

 

14. Γίνονται αποστολές στο εξωτερικό;

 

Ναι, παραδόσεις σε Ελλάδα και Κύπρο το κόστος μεταφορικών βγαίνει αυτόματα στο καλάθι,

 

15. Μου έκλεψαν την πιστωτική / χρεωστική μου κάρτα δεν έκανα εγώ αυτήν την αγορά.

 

To site καταγράφει την εξωτερική διεύθυνση IP όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά για τον περιορισμό της απάτης π.χ. αγορές με κλεμμένη κάρτα, εάν καταγγελθεί η αγορά και το κατάστημα δεν έχει στείλει το προϊόν, το χρηματικό ποσό για την αγορά επιστρέφετε στον κάτοχο της κλεμμένης κάρτας, η διεύθυνση IP καθώς και τα επιμέρους στοιχεία είναι στην διάθεση των αρχών αν αυτό απαιτηθεί.