Τεχνικες Εργασιες

Αγαπητοί πελάτες το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας μας θα είναι κλειστό από 1η Ιουνίου έως και 25η Ιουνίου.

 Για επικοινωνία στείλτε μας e-mail στο info@dealers.gr

 

 

Συχνές Ερωτήσεις FIQ

  + 30. 210 400 7070 

 

1. Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα ?

 

Η εταιρία μας δεν διαθέτει φυσικά καταστήματα,  διαθέτουμε ένα εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών για αποστολές και επιστροφές προϊόντων σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας.

 

2. Δέχεστε αντικαταβολές ?

 

Αντικαταβολές μεμετρητά δεχόμαστε για αποδείξεις λιανικής, για προϊόντα έως 8kg που αποστέλλονται με Courier και η αξία τους δεν υπερβαίνει τα 500 ευρώ.

Αν επιθυμείτε να πληρώσετε κατά την παράδοση ποσό μεγαλύτερο των 500 ευρώ μπορείτε να παραλάβετε ο ίδιος και να πληρώσετε με την κάρτα σας σε υποκατάστημα της Courier.

 

3. Πως μπορώ να παραλάβω το προϊόν μου ?

 

Αν το προϊόν είναι ογκώδη και η μεταφορά με Courier είναι ασύμφορη και βρίσκεστε στην Αττική μπορείτε να παραλάβετε από την Λ. Ειρήνης 46 στον Ταύρο ο ίδιος, σε άλλη περίπτωση μικρότερα πακέτα έως 8kg αποστέλλονται με Courier.

 

4. Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένο ωράριο παράδοσης ?

 

Το ωράριο παράδοσης των συνεργαζόμενων courier είναι από 09:00 το πρωί έως 17:00. Μπορείτε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο 4ωρο εντός του παραπάνω αναφερόμενου ωραρίου και να το σημειώσετε στο πεδίο “Προσθήκη σχολίων για την παραγγελία” στη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

 

5. Η περιοχή μου είναι απομακρυσμένη πως θα παραλάβω ?

 

Αν βρίσκεστε εκτός Αττικής θα παραλάβετε από την αποθήκη της συνεργαζόμενης μεταφορικής της περιοχής σας , συνήθως δεν απέχει περισσότερο από 10 χιλιόμετρα από εκεί που βρίσκεστε.

 

6. Το προϊόν που έχω διαλέξει είναι ογκώδη και δεν χωράει στο όχημα μου ?

 

Μπορούμε να στείλουμε το προϊόν σας στον χώρο σας το κόστος θα εξαρτηθεί  ανάλογα την περίπτωση.

 

7. Θέλω η παραγγελία μου να αποσταλεί με δική μου μεταφορική

 

Μπορούμε να στείλουμε την παραγγελία σας στο πρακτορείο μεταφορέων που συνεργάζεστε, σε αυτήν την περίπτωση

δεν ευθυνόμαστε για την κατάσταση που θα βρίσκετε το προϊόν κατά την παραλαβή η επικοινωνία με την μεταφορική για την παραλαβή αφορά εσάς.

Ενδέχεται να επιβαρύνεστε με κόστος διαμετακόμισης ανάλογα το είδος

 

8. Το προϊόν μου δεν έφτασε σε καλή κατάσταση

 

Μπορείτε να μη το παραλάβετε από την μεταφορική, θα επιστραφεί και θα σας στείλουμε άλλο εφόσον εστάλη με μεταφορική του δικτύου μας το ίδιο και για τις αποστολές Courier.

 

9. Έχω πληρώσει την παραγγελία δεν έχει σταλεί ακόμη και άλλαξα γνώμη πως θα πάρω τα χρήματά μου πίσω ?

 

Οι επιστροφή χρημάτων ολοκληρώνονται μετα την διαθεσιμότητα του ποσού και έως και 7 εργάσιμες.

Αν το προϊόν έγινε παραγγελία ειδικά και μόνο για εσάς επικοινωνήστε μαζί μας.

Αν το ποσό που καταθέσατε υπερβαίνει τις 2.000 ευρώ και αφορά προϊόν που δεν βρισκόταν σε απόθεμα ή έχετε παραλάβει το προϊόν που παραγγέλθηκε ειδικά για εσάς θα πρέπει να το επιστρέψετε άθικτο στην συσκευασία του, το ποσό θα επιστραφεί  όταν βρεθεί αγοραστής και έως και τις 30 μέρες ως τελική προθεσμία που ορίζει ο νόμος η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να σας ζητήσει παράταση δύο εβδομάδων αν αυτό κριθεί απαραίτητο. Το ποσό θα κατατεθεί στον λογαριασμό από όπου έγινε η κατάθεση ή με αντιλογισμό αν η πληρωμή έγινε με κάρτα, θα σας χρεώσουμε με έξοδα αντιλογισμού 1,2% επί του ποσού μόνο στην περίπτωση αντιλογισμού.

 

10. Έχω εξοφλήσει την παραγγελία και τα προϊόντα μου βρίσκονται στο πρακτορείο της περιοχής μου και άλλαξα γνώμη

 

Θα επικοινωνήσετε με την εταιρεία και τα χρήματα σας θα επιστραφούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα και έως και 7 εργάσιμες ανάλογα τη περίπτωση με παρακράτηση τα τραπεζικά έξοδα και το κόστος αποστολής και επιστροφής.

 

11. Η παραγγελία που έκανα ήρθε σωστά αλλά έκανα λάθος δεν ταιριάζουν τα εξαρτήματα δεν είναι συμβατές οι προδιαγραφές με αυτό που θέλω

 

Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας εξολοκλήρου ή μέρος αυτής έως και 14 μέρες από την ημέρα παραλαβής τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς δεν ευθυνόμαστε για ασυμβατότητες προϊόντων που προστέθηκαν στο καλάθι και απεστάλησαν.

 

12. Η παραγγελία που έκανα ήρθε λάθος

 

Σε αυτήν την περίπτωση μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία.

 

13. Αγόρασα μια συσκευή και χάλασε τι κάνω ?

 

Επικοινωνήστε μαζί μας.

 

14. Γίνονται αποστολές στο εξωτερικό ?

 

Ναι, παραδόσεις σε Ελλάδα και Κύπρο το κόστος μεταφορικών βγαίνει αυτόματα στο καλάθι.

 

15. Είναι ασφαλές να πληρώσω με κάρτα στο Dealers.gr ?

 

Όλες οι συναλλαγές που αφορούν το καλάθι αγορών του Dealers.gr γίνονται στο διαδικτυακό περιβάλλον της Viva Payment αδειοδοτημένο ίδρυμα ηλεκτρονικού χρήματος από την Τράπεζα της Ελλάδος μεταφέρεστε αυτόματα καθώς έχετε δώσει την εντολή "πληρωμή με κάρτα". Το κατάστημα διαθέτει κρυπτογράφηση SSL 64 bit. Ενώ δεν διατηρεί αρχεία καρτών στην βάση δεδομένων του καθώς η εισαγωγή στοιχείων της κάρτας για την πληρωμή καταχωρούνται σε διατραπεζικό περιβάλλον, που πληρούνται τα υψηλότερα πρότυπα κρυπτογράφησης.

Επι προσθέτως το σύστημα Viva Payment χρησιμοποίει σύστημα full 3ds Αποστολή πενταψήφιου μοναδικού κωδικού στο καταχωρημένο κινητό του καρτούχου εξασφαλίζοντας έτσι ηυξημένη ασφάλεια